nuuu blev det bättre

Som Lilja brukar säga:-D.

Teckenspråk kursen idag gick klockrent, jag lär mig faktiskt! Kan nog påstå att andra runt omkring skulle bli förvånade av att se hur pass mycket jag skulle kunna teckna med en annan döv. Det är mycket kvar men det är ju faktiskt ett helt nytt språk.

Jag har målat och det har varit så roligt de senaste dagarna och framför allt rogivande, men det bästa av allt jag har INTE fått ont i ryggen. Jag brukar få oerhörda ryggsmärtor när jag målar men då har jag suttit nu har jag ordnat stå plats och det funkar ju så bra.

Så när man har försvunnit in i måleri världen och kastar ett öga på odlingen upptäcker jag att wow vad mycket som har kommit upp.

Idag fick farsan komma hem, kan tro att det var efterlängtat. Haha jag kan riktigt se dem nu sitta i soffan och kollar på typ hur man gör muttrar i Kambodja:-D.

Påtal om soffan där har jag landat nu och ska vara lite social med göbben min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0