jag är inte bitter

Vaknade vid nio och kände mig snurrig och det har hållit i sig. Testade att kolla febern.. jepp 38, 7 så lite varm var jag. Tog febernedsättande så hoppas att jag ska bli som folk när det verkat:-). Tänkte plocka nypon med Lilja sen när orken faller på, tar det lugnt just nu så febern får lägga sig.

Det är väl inte helt ovanligt med feber under pms/mens. Den här gången har det varit ordentligt och jag har funderat på att konvertera till man ist. Magen är på helspänn och humöret dalar upp och ner blixtsnabbt. Jag är extremt hungrig hela tiden.. ja jag mår sådär bra kan jag säga, men jag är inte bitter! Det inträffar en gång per månad och då kan man baske mig få vara så och man får må som man behagar! Samtidigt sitter jag och sneglar på allt jag kan göra och behöver göra, men tappar sugen helt under denna veckan, faktum är att jag kan inte ens rita eller något annat som jag brukar gilla att göra. De är bara lida pin under en veckas tid.. sen då kommer den harmoniska veckan efter kuddarna är mjukare än vanligt, man sitter bekvämare, man känner sig så bra!

Bara låta stormen dala av






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0