Grejat hemma med pappa

Vi har fixat och dolat, han är bra min far! Vi har satt upp en lampa i köket, fixat hund/kattmat plats, satt upp en hylla, lagatlysrörs armatur till ödlan han har fått haft mitt växtarmatur innan, så nu har jag fått tillbaka det, jag har satt mer fröer och fler hade kommit upp idag. Vi har härjat flitigt sen han kom i morse helt enkelt. Lite bilder:


Kapade ut av en gammal bräda och satte fast på en möbel i köket.


skåpet som jag målade igår är uppe


Här har det kommit upp lite


pågående projekt den är nu lagad, slipad och målad ett par gånger återkommer med bild när den är klar detta är alltså innan jag gjort något med den en pigtittare från 70talet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0