Det är tisdag och jag planerar

Redan helgen, eftersom mina middags planer som jag hade helgen som var tänkte jag ta "om tag" denna helgen. Jag vill ha riktigt familjemys! Jag ska handla extrema mängder "gött" parkera min rumpa i mitt infesnahörn i soffan, plöja film efter film. Men det får mig faktiskt att vandra över i tankar att spelet jag håller på med gick ganska bra sist, man blir lite sugen på att spela. Om ni bara visste hur noga det är med spel här är en liten information lista om hur man spelar:

Man måste först se till att man har oömma kläder på kroppen, det ska vara bekvämt att spela och man får absolut inte frysa. Det är viktigt när man spelar att mysfaktorn är hög så tänd ljus! Du måste ha ett gäng kuddar att "dötta" bakom ryggen. Så kosten då? Dryck du bör hellst ha något som är gott och sött jag brukar ta någon form av dricka men absolut inte saft det känns inte bra nog för aktiviteten. Mat till då? har ni testat onlinepizzan? jag tycker att det är en jäkla bra kock! Du bör fylla på med "plock-gött" det är viktigt att ha något att tugga på hela tiden speciellt vid svåra lägen. Det är viktigt att du förbereder en balja kaffe ifall att du ska sitta till sent på natten. Det är ännu viktigare att du ser till att din sambo respekterar att man pratar inte om "har du sett de små skruvarna jag köpte, vad tycker du jag ska ha för färg på denna" Alltså man diskuterar inte sånt under krig. Sist men inte minst så ligg bekvämt och slappna av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0