Besökt

pappa idag och han såg riktigt pigg ut får jag säga. Får eventuellt komma hem imorgon! Så jäkla bra och lättad framför allt lättad!

Imorgon ska jag visst plugga teckenspråk kl 10 såg ja. Har absolut ingen större lust alls. Men biter ihop och kör lektionen ändå. Är så extremt "hjärntrött" att jag glömmer allt, får nästan fundera på vad jag heter i efternamn. Jag tror de flesta i familjen har lidit med sömnbrist de senaste dagarna. Själv höll jag mig hela gårdagen för att inte visa ungarna sen när jag lagt
huvudet på kudden bröt Niagarafallen ut ordentligt, vet inte när jag somnade.
Tänk om någon bara kunde säga allt ihop kommer bli bra, med allt! det ena utlöser det andra sen sitter man där med sina "inre demoner" och slåss med. Jo de finns alltid där men när man mår bra och inte är orolig är de mer lätt hanterande:-).

Nu mer är jag klippt, rödhårig och känner mig aningen tom.






Kommentarer
Postat av: Mari

Älskade underbara Natalie <3

2014-09-29 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0