vad är det för fel på mig!!

Jag har tagit in massiva mängder rena kläder och hängt upp ny tvätt. Nu drog jag fram soffan så tittade jag på gardinerna och tänkte faan jag behöver korta av dem lite så de åkte ner i det samma. Haha typiskt mig jag fixar inte att göra ingenting. Hellst gör jag allt samtidigt;-). Jo och efter att jag dragit fram soffan så har jag ett skit bra tips för er som vill torka frukt! lägg dem under soffan. Har hittat äppelskrutt, en persika mm snus torra! visst en del av dem var kanske oidentifierbara men torra;-).

Kan medela att Lilja är pigg som en nötkärna det syns för inom loppet av en timme har hon rivit ut allt hon kan hitta och placerat det så lägligt på vardagsrumms bordet.



Kommentarer
Postat av: Mari

Du och jag är ganska lika har jag konstaterat. Vi gör mycket. Helst samtidigt. Många projekt på gång. Praktiskt för då slipper man tänka så mycket. Undrar vad det är vi inte vill tänka på ;-)
Ta hand om och S K Ö T om dig <3:at!

2014-10-01 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0