jo

Jag mår faan bra! Jag äter ordentligt och maten har smakat, det i sin tur gör mig pigg och kry. sysselsätter mig med allt möjligt, idag har jag bakat en del det lär gå åt då Lilja fyller år den 29de om inte annat hoppas man väl på kaffe gäster;-). Alltså för varje år som går blir jag mer och mer social för att jag har blivit så mycket mer självsäker! ni ska veta att genom åren har man mottagit en hel del obefogad skit från oförstående människor som inte kan förstå att en så ung kvinna kan vara vuxendöv som det så fint heter. Jag har till största del kommit över det där nu och ser jag någon bekant i någon mataffär så tar jag mig tid att hälsa, fråga hur det är osv vilket vore helt otänkbart för några årsedan typ hej golvet jag kryper ur butiken. Alla människor är inte oförstående och elaka, det finns miljontals goa människor där ute och nej jag är såpass frisk nu så jag kan inte låta några få hjärtlösa förstöra min vardag. För jag är social och gillar besök och umgänge.

Kommentarer
Postat av: Anci Jacobsson

Måste kännas så himla skönt!! Tydligen måste man enligt vissa vara över 75 år för att ha något slags handikapp har jag förstått... Mänskligheten är märklig ;)
Ha det så bra!/Anci

2014-10-20 @ 03:26:10
URL: http://www.shabbychicochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0