helgen

Helgen är här och det ska bli en barnfri sådan åtminstone lör-sönd. Idag tänkte jag gå med Evelina på innebandyn och titta på henne när hon spelar. Sen har jag inget direkt planerat måla lite mer. Hörde något om en middag på söndag men rent spontant just nu känner jag att det skulle säkert ha varit trevligt om det inte vore för sakens skull att dämpa ett dåligt samvete och för den sakens skull kan jag baske mig hellre sitta ensam hela helgen! Eller alternativt umgås med de som vill umgås med mig utan nån jäkla hake med i det hela och inte tar mig så in i helvete förgivet. De är banne mig inte ofta jag klagar på något alls men att det går till den gränsen att det är oki att hela tiden sätta mig åt sidan för att kunna roa sig med sitt känns det jävligt.. sårande just saying.. jag behöver en drink.

trevlig helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0