Söndag

Varit ute på förmiddagen och krattat löv på framsidan. Passade på att rensa bort nedvissnade perenner. Så planterade jag mini cypressen och dekorerade med mossa. Jo jag hittde dahliaknölar i krukan som jag satte cypressen i så de åkte med in för vinter förvaring. Trist när allt vissnar ner men ändå tur så man kan vara inne ett tag:-D. Funderar på att gå ner i Boden och hämta jultextiler så jag får dem tvättade och strukna. Ska även pimpa lite adventsprylar så de passar in mer.

En vanlig söndag helt enkelt:-).

Medicinstatus dag6: Har kommit fram till att bara den lilla skillnaden de gjort på den lilla tiden är fantastiskt! Jag funderar på om det kommer att bli ännu bättre med full dos! Sen funderar man ju även på små saker som tex att man ska absolut inte dricka alkohol med dessa tabletter jag dricker ju väldigt sällan två ggr om året kanske men man funderar ju på de ynka tillfällen hur man ska göra räcker det med uppehåll den dagen eller ska man ta ett medicin uppehåll flera dagar innan. Jo de är ju bra att veta sådannt! För att ibland vill man ju så att säga ta sig en jävel och då utan att få njurskador eller förhöjd alkoholeffekt så kvällen slutar riktigt dåligt. Så är det någon mer påläst som läser och vet lite om just baclofen hit me all info är great att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0