Skönt

jag har städat och fixat i mitt klädskåp. Finns alltid något att slänga;-). Rensade även underkläder och bikinis det blir en fin brasa av det. Jag är en sån person som inte orkar med att sälja plagg och små prylar även om det säkert skulle bli en del pengar, visst man kan skänka bort men då står man ist med massa påsar med prylar som aldrig blir hämtade. Så vedspisen ligger mig varmt om hjärtat:-D.

Har passat på att bädda rent och tvätta sängkläder, så enkelt sådannt blev med en torktumlare! Nu tar det bara nån timme att torka mot innan när det hängde kläder i hela huset och jag kan enkelt tvätta dunjackor mm. Älskar maskiner som gör livet lite bättre och enklare.

Det kliar verkligen i mina adventspyssel fingrar! Får man lov att ta upp textilerna och tvätta dem?;-). Jag lär iaf få börja nästa helg för att hinna få upp allt jag vill. Åhhh nu kommer barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0