Lite mycket

Har många tankar som far runt efter den här dagen. Jag trodde det var så snällt gjort och för barnens skull så fel man hade! Jag ska sätta hårt mot hårt nu! Tänk alla de fäder som tvingas ifrån sina barn pga av att de är osams med sitt ex, sen finns de dem som du!! som man får kämpa in i det jävla sista för att du ska ha dina barn, att du inte ska svika dem. Jag önskar dig allt annat än lycka och jag önskar att du får känna samma smärta du utsätter barnen för! och det var milt sagt. De är dags att jag tar tag i det här nu och tar upp fighten för barnens välmående främst sen kan du göra vad faan du vill. För faktum är att barnen är lyckliga här, de har allt de behöver, de har en manlig förebild som inte sviker, som följer med på aktiviteter och avslutningar. Så raseriutbrott som de får av dina svek och bortförklaringar behöver de inte! De ska inte lida för att du prioriterade annat.

Medicinstatus dag7: Idag stegrade dosen upp med 10mg. känns bra än så länge och det är ingen förändring. Jag tror jag lyckas bra med det som skulle ha blivit en jobbig utprovning. Kanske för att jag alltid ställer mig positivt till alla tester och försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0