Kort uppdatering



Byrå omgjord med presentpapper, betsad med kaffe/stålull och knoppar med aluminiumtejp.


Fönster frostat med filmjölk inför advent.


Dörrkrans med stomme gjord av två reklamtidningar och icakasse.

Varit hos Joels syster och jag fick en massa kläder det gillar jag! Vem blir inte glad av massa kläder?:-D. Det bästa som finns att få "nytt" och mig kvittar det om de är nytt eller gammalt så länge det är fräscht. Mm det gjorde min kväll.

Medicin status dag 4: Känns normalt som det gjort varje dag, ökad hunger och har märkt att jag inte kan ta medicinerna på tom mage om jag inte vill ha magknip. Är väldigt trött men tror inte att det är medicinen de är ju fredag då är man trött efter veckan:-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0