jaha ännu mer

Brev på posten eller mer svar provsvar! Har immunbrist= Personer med immunbrist har fel på sitt immunförsvar. Kroppens förmåga att bekämpa infektioner kan vara helt eller delvis nedsatt. Detta kan innebära utdragna och återkommande infektioner.

Hade ganska hög procent av immunbrist men vadå jag har ju ändå en liten del procent till godo ändå;-). Det förklarar en del av varför jag blir smittad av allt så lätt. Jag ska söka mer info och svar på hur jag kan förbättra det och verkställa med det jag kan ändra eller förbättra. Jag har sms:at med min kurator på ÖHN idag och hon var så glad för min skull även min läkare där hälsade och var glad åt att jag fått rätt hjälp. De är så mycket prat om dålig sjukvård osv men jag måste säga att jag är så nöjd med alla jag träffat på Csk.. nej nu ljög jag jag har träffat en riktigt okunnig dåre där en gång. Det var först när jag träffade de högst uppsatta läkarna som jag kände ja!! Anledningen till det är väl att ingen av dem ens har träffat någon med min diagnos så man får vara lite överseende med det ovanliga, tills man träffar de som kan det mesta. Som min läkare på ÖHN det inte han vet de är banne mig inte värt att veta. Nåväl han visste inte om det neurologiska så jag fick ju då remiss till det och läkaren där kunde om just den saken så det har varit rätt personal på rätt plats.

Jag har träffat en del blåbär oxå en akutläkare som tittade in i mitt igen sydda öra och sa att det såg bra ut, skickade sedan hem mig med penicillin mot de han sa var öroninflammation vilket inte alls stämde det var extern otit.
En annan körde mig i mrt röntgen och jag har ju metaller i skallen så det måste lindas på ett speciellt sätt annars riskerar magneten att fara ur skallen.. jojo han googlade på hur man skulle göra och körde mig sedan i röntgen på FULL effekt! Det gick ju absolut inte i uppsala drar de ner röntgens effekt till högst tre ja ni kan ju tänka er hur denna blev.. jag uthärdade 5min och hade ont vid implantatet 4veckor efter! och kräktes. Men det värsta var när jag kom ur då frågade den jävel om jag trodde det skulle bli bättre utan bandage.. då tog jag mina grejer och bara gick där ifrån. Ja vi har ju oxå allmän läkaren som skickade hem mig med nässpray mot att jag var döv "allergi" liksom tyvärr hjälpte det inte mot hjärntumörer;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0