Fine!

Ny dag igen, Tisdag och jag ska ge mig på att fixa fönstren i vardagsrummet de ska alltså putsas och torkas. Köksfönstret är klart behöver bara byta gardiner. Så här blev ljustaken efter min renovering det var en vanlig röd innan

Faktiskt nöjd, den hamnar i köket:-).
Igår tog jag i tu med växterna 6 aloevera bebisar har fått nya krukor, ananasen hade fått en bebis som planterades om, jag har två fredskallor extra efter delning, jag har ett stort bestånd av "vandrande jude" skott, jag har en rotsatt och planterad kroton, ficus gingseng och paraply aralia som växer bra, jag har hur mycket gullranka som hellst ja i stora drag bara att ta för sig för den som är intresserad och det finns säker ännu mer nu när jag tänker efter:-D.

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh jag vill se bild på blommorna!

2014-11-18 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0