En dag som gör att jag

Är trött på att vara jag. Visst jag har gjort jävligt mycket idag tvättat alla nallar, mattor mm. Total fixat och rensan hela övervåningen och vallat kottarna under tiden gjort tacos och gud vet allt. Men ändå just idag känns det som faan va skönt om någon kunde ta över mig ett tag, om nån tog över den fula ärrade kroppen, att man slapp att ständigt koncentrera sig på alla ljud, allt.. så man blir helt slut i skallen. Ja om bara alla förvirrande och dumma tankar och frågor bara kunde försvinna en dag. Varje dag är inte bra helt enkelt eller rättare sagt jag mår faktiskt oki bara det att jag inte tycker om allt med mig själv, alla förändringar osv, har anpassat mig bra men nöjd över läget blir man nog aldrig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0