Det börjar gå faan sö bra!

Man känner av de givande effekter som medicinen ger, jag sover hela natten, jag kan göra mer utan smärtan, musklerna jävlas inte.. känner mig praktiskt taget som ny! Tänk att en enda neurolog kan förändra allt så snabbt bara genom några få tester. Att få mig att praktiskt taget känna mig helt ny och lagad. Tänk bara en sån liten sak som att jag har börjat få tillbaka aptiten och har ökat 2, 5kg i vikt! De är guld värt bara det. Att slippa vara irriterand för att man har så satans ont att man inte vet var man ska ta vägen. Att sova! att sova ostörd utan att det känns som någon försöker dra en ur sängen. Men framförallt att någon satt känslor på allt man har känt att få bekräftat jag är ingen galning eller känslig mes! Faktum är att han kunde inte förmå sig att förstå hur jag hade klarat av att gå med allt det här så länge. Jag har ett jäkla bra svar på det för att jag var tvungen! För att jag inte visste! Om jag vill sluta med baclofen efter den här utprovningen? ALDRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0