Åh bevare!

Nu har det gått i ett! upp 6.30 ut med hund och hämta ved, på med kaffe, gav djuren mat, upp med barnen och på med kläder, frukost och gick med barnen till dagis/skola. Hem och eldade så satans kallt inne. Tog en kaffe tår och gick sedan till affären. Tvättade och ut med Ernst en gång till. Lagade mat hämtade ungar. Hann bara hem och äta sen drog vi till Karlstad för stor handling. På Willys tänkte jag vara smart och gå ut och tömma vagnen en gång för att gå in igen och ta allt jag missa plus att jag skulle inte ens orkat dra den annars, fyllde en kundvagn och gick ut, in igen och fyllde upp den andra ännu mer haha! hm.. jo vi har mat ett tag. Så in på rusta handlade schampo mm. Sen hem och packade in matvaror och gjorde kvällsmat samtidigt. Sprang ut för mer ved och eldade för varmvatten. Fick barnen i säng runt 19.30. Då dammsög jag hela undervåningen, torkade diskbänken och spis, rensade kattlådan, skurade nedervåningen och gjorde rent toa. Nu har jag nyss duschat och landat på soffan lär somna om två min:-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0