så fruktansvärt utvilad

Det blir bättre och bättre, har insett att sömn är det absolut viktigaste och den är värd att prioritera! Maten den är oxå super viktig och jag har verkligen lagt manken till på den punkten dagen ser ungefär ut så här: går upp strax innan 7. går iväg med barnen till skola/dagis runt 7.45 hem går ut och går med Ernst hem äter en rejäl frukost tränar 45-60min full body workout någon timme efter det tar jag mellan mål sen lunch kl 12. Middag kl 14.30 sen ett mellanmål och sista målet kvällsmat. Jag ska köra bulk en metod som i det stora hela går ut på att äta som en häst, träna som ett freak och sova som en bebis. Detta hjälper till att gå upp i vikt och bygga upp musklerna och det är ju det jag vill! bli frisk i kroppen och mota bort smärta i den mån jag kan!

Pappa var här förut och vi åkte iväg och handlade kan säga att det går en hel del mat, känns som att jag äter hela tiden, men faktum är att jag mår great och resultat det syns fort! Men jag går all in om jag vill göra något och jag måste göra det för mig, för min familj och för kampen mot den där jävla sjukdomen!



här är e bild som visar tydligt hur det är ställt, lite skinn och en liten muskel.. nu lägger vi på fett och muskler tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0