aj!

Det knastrade till vid sidan av vänster skulderblad och nu har jag rejält ont där, bränner som eld!

Söndag och jag tycker inte att jag har uträttat något alls i helgen tiden har bara gått förbi. Jag känner mig helt omotiverad, tror det har att göra med bakomliggande tristess och massor av funderingar dessutom är väl kroppen i chock efter flera års minimalt intag till att fullständigt vräka i sig. Jo jag känner mig arg, arg på saker som inte har fått frid att läka ihop. Ilskan klär inte mig jag är varken en arg eller elak person. Men jag har varit! jag har burit på sån ilska som jag inte visste var den kom ifrån och jag var allt annat än snäll, det krävdes en jävlig diagnos, en operation för att vakna upp och tänka jag vill inte vara en sån här person.

Jag hoppas på att kroppen ska få tillbaka lite balans för i nuläget skenar nog alla ämnen och intryck och det gör att min hjärna går på
högvarv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0