20 fakta



1. Jag avskyr att laga mat som inte är avancerad, ja ni vet vecko mat barnfamilj.

2. Ibland retar jag mig så oerhört på teknologin (jag avskyr det faktum att människor umgås mer och är mer med mobilen än med riktiga människor, (jag ser rött om någon fibblar med telen när man umgås el dricker kaffe ex) detta har medfört att jag har fått heja mig själv från att kasta ut telefonen flertalet gånger.

3. Jag lever med en mycket tråkig neurologiskt sjukdom. Men den hindrar inte detta skenade tåg!

4. Jag är en dagdrömmare, drömmer mig ofta bort i allt möjligt

5. Jag älskar att känna doften av parfymer speciellt herrsparfymer

6. Jag är på språng från att jag går upp tills jag går och lägger mig och är jag inte det så har jag rejält ont någonstans.

7. Blir lätt uttråkad på gott och ont därför måste jag leva inpå människor som det är lite "Go" i och som ger mig möjlighet att vara just mitt busiga jag. Tristess tar hårt på mig tills jag helt låser mig och då brukar effekten bli att jag blir frånstötande.

8. Jag är humoristiskt och skulle gå i graven om jag tvingades vara med personer som saknar humor.

9. Det bästa jag vet är glada människor

10. Jag är petig med mat och smaker, jag föredrar få ingridienser och rena smaker, röriga maträtter tilltalar inte mig.

12. Jag har svårt för gnäll, jag har inte ofta en anledning att gnälla?!

13. Jag har ett lungt stabilt humör, blir jag mot förmodan arg så har du gjort mig något riktigt illa. Jag är däremot inte långsint, jag håller inte kvar vid att känna agg mot något men jag kommer ihåg faktum och biter tillbaka om jag får läge.

14. Jag älskar att busa och skratta och skämta då är jag i mitt lyckligaste esse :-D

15. Jag är tvärtemot det jag var när jag växte upp, mitt liv tog en vändning

16. Jag är dumsnäll men det rör mig inte i ryggen

17. Jag blir galen på skrik och gap trots att jag är nästan döv

18. Jag har många intressen och har lätt att lära

19. Jag tycker om att kolla på film hellst sent in på natten. Jag älskar att ligga och titta tills öga går i kors det är ren avslappning för mig.

20. Jag är inte särskilt "gosig" av mig men jag kräver att bli uppskattad tillbaka för jag ger oerhört mycket kärlek, tycker jag om dig gör jag vad som hellst för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0